Tosiaan, koulua on käyty jo kaksi viikkoa ja tehtäviäkin olen joutunut jo palauttelemaan. Huomaan kuinka pikku hiljaa kalenterini täyttyy palautus päivistä ja tehtävien teko tunneista. Jokunen BodyJam ja BodyBalance tunti mahtuu joukkoon. Saa nähdä miten pian olen aivan uuvuksissa.

Vanhoja tehtäviä viime keväältä jäi liikaa. Olin kipeänä juuri ne kaksi kriittisintä viikkoa. Minä, joka teen kaiken aina myöhässä ja palautan tehtävät viimetingassa, olin kipeä.. Tällä kertaa en palauttanutkaan tehtäviä edes viimetingassa. Kuume oli kaatanut minut pysyvästi sänkyyn ja kun lopulta pääsin sängystä ylös olikin jo alkanut työssäoppimis jaksot.

 Onneksi pieniä reuntoutus hetkiä olen ripotellut sinne tänne. Virkkuu työn eteen on mukava palata, kun aivot eivät toimi tehtävien kanssa ja illalla on mukava virkata tai tehdä jotain muuta, kun koko päivän on tehnyt läksyjä. Tällä hetkellä tekeillä on kaksi tawashia, mutta ovat viellä kesken.

Tänä iltana menen katsomaan Lukija nimistä elokuvaa. Aluksi tarkoitus oli käydä elokuvateatterissa liittyen erääseen koulussa saamaani tehtävään joka liittyy julkisten rakennusten esteettömyyteen. Mutta sain sovittua paikalla olevan miekkosen kanssa, että tapaamme huomenna paremmin näissä puitteissa. Harmiksi jäi kalvaamaan tuo leffa ja päätin joka tapauksessa käydä katsomassa sen.

Kun etsisin miten virkata tawashi törmäsin tällaiseen blogiin http://www.craftstylish.com    Tutustuin paremmin hänen löytöönsä ja vain ihmettelin. Käykää katsomassa!

Tällä hetkell mietin mitä laitan teatteriin päälle, vaikka eihän nyt elokuvaa katsoessa niin väliä ole, kun ei siellä kukaan ketään katso.

Toivottavasti kerkeän jossain vaiheessa päivittämään kuviakin tänne ja kun tawashit ovat valmiit lisään niidenkin kuvat tänne. Äiti toi ihania kukkia. Otin niistä kuvia, mutta ovat kamerassa viellä ja minä.. Saamaton ja kiireinen.

Nyt tarvitsee lähteä katsomaan elokuvaa.