Eilen blogin alku kasaaminen jäi kesken kun julma päänsärky iski, taisi lähennellä migreeniä?

Mutta nyt sitten aamutuimaan muistin, että kyllähän minä olen jo pikkutyttönä tehnyt jotain. Mummun kanssa tein ensimmäisen virkkaus patalappuni ja se on nyt minulla kun tuli muutettua pois kotoa.

Aika hyvin se on pysynyt puhtaana :D Tottahan sitä on pestykkin.
Muistan vielläkin sen kesä päivän kun valitin mummulle, että minulla on tylsää ja hän alkoi opettamaan minulle virkkausta. Hetken päästä hän auttoi minua vaihtamaan väriä ja sitten jo huusinkin, "Mitä mä nyt teen?" ja hän opetti tekemään reunan.

Kummasti se sitten unohtui ja vuosia vieri ja oli jälleen toinen tylsä päivä. Olin saanut kameran lahjaksi, mutta sillä ei ollut kunnollista suojus pussia joten keksin päkertää semmoisen itse. Ilman mitään sen suurempia ohjeita (kuka nyt sellaisia tarvitsee?) lähdin summanmutikassa tekemään sille suojusta.

Hitsi kun olen ylpeä itsestäni. Nykyään tarvitsen aina jonkin ohjeen, mutta mitäs niille päiville tapahtui kun päästä vain heitin, että se tehdään näin.

No, sitten markkinoille ilmestyi Stitch N' Bitch ja sain sen lahjaksi. Siitä sitten lähti virkkauksen iloinen tanssi ja tälläkin hetkellä on 3 vaiheessa olevaa työtä. 

Tämä pussukka on ensimmäinen luomukseni siitä kirjasta.