Keittiössä on kauhea sotku, mutten malta alkaa siivoamaan sitä. Nyt mielin ulos, pitkästä aikaa aurinko paisteeseen. Mietin, että pitäisikö napata miniläppäri ja mennä ottamaan vähän aurinkoa.

 Tosiaan tänään on iltatori päivä ja sinnekin olen suunnitellut meneväni. En ole suuri Anna Abreu fani, mutta on se hienoa nähdä julkisuuden nuoria henkilöitä. Tämä ei kuitenkaan tule olemaan ainoa huvi tänään, sillä olemme menossa Harry Potterin yöennakko esitykseen. Toivon, että tämä viikko alkaa paranemaan onnessaan, tai yritän paremminkin olla ajattelematta sitä.

Viimeinen juustokuvun sulaminen on kyllä jatkunut epäonnellaan pari päivää. Tiistaina olin pelaamassa jalkapalloa. Olin koko päivän taistellut päänsäryn kanssa ja mietin pitkää viitsinkö mennä edes pelamaan kun oli aika kurja melkein tihkusade ilma. Meninpä sitten kuitenkin. Sain melkein katua samantien, sillä en varmaan kerinnyt olla 5-10 minuuttia pidempää siinä kun jo alkoi tapahtua. Tuumasin, että solmin kengät tiukemmin kiinni, sillä olin potkaissut ne vain jalkaan. Olin juuri kyykistynyt kun pallo osui minua oikeaan silmäkulmaan. Pallon voimasta lensin rähmälleni maahan ja pitelin naamaani ja räpyttelin vesiä silmiltä.

Olin harmistunut myös siitä, että kun juuri olin saanut päänsäryn pois ja tunsin kuinka takaraivossa jumpsutti raivoisa koputus. Onneksi se oli melko hetkellistä ja aloitimme pian pelamaan. Olimme ehkä puolisen tuntia potkineet kun joku huusi minulle "varo!" ja tietenkin käänsin pääni äänen suuntaan ja PAM! Suoraan päin naamaa... Tällä kertaa sitä vasenta puoliskoa. Siinä vaiheessa tuumasin, että kohta lähden kotiin ja nuuskutin sillä kipu oli taas nostattanut vedet silmille. Etteikö vain minua oltaisi kiusattu.. seuraavaksi tulitus linjalla oli minun pyöräni ja siitä rähisin, että tarvitsiko sekin kaataa?

Loppujen lopuksi minulla oli ihan hauskaa, vaikken saanutkaan tehtyä yhtään maalia ja naama oli turrana molemmilta puolilta. Ei tullut mustelmia, onneksi. Että tälleinsä.

Ehkä tänään vielä lähetään rannalle?

Seuraavaksi käyn koluamassa lanka varastoni seuraavaa projektia varten ja petaan sängyn ja vaihdan vaatteet ja lähden ulos :)

Tätä kuunnellen