Tänään minun piti saada vaikka mitä aikaiseksi, mutta en saanut juuri mitään. Tai sain, mutta en sitä mitä piti. 

Minun pitäisi totiseen tahtiin tehdä opinnäytetyötä ja kaikkia rästitehtäviä. Eilen sain aika monta rästitehtävää melko valmiiksi, enää viimeistely ja planssille liimaaminen. Eilisen kaakaolla tehtävien valmiiksi saamisen juhlistaminen aiheutti tänään minulle jonkin asteista laiskuutta. Pian huomasin sanoneeni ne viimeiset kuuluiset sanat "kyllä meikäläisellä tässä aikaa ihan hyvin on, voin ihan hyvin ottaa tänään vähän rennommin"... jooh..
 

Aamulla nousin ja  lorvin ja luin kirjaa ja söin hitaasti ja mietin, että mitäs tänään pitikään tehdä. Varmaan sitä opinnäytetyötä, mutta mitähän siitä sitten? Pian löysin itseni virkkaamasta aikojen alussa aloittamaani hattua. No, loppu kesällä aloitin. Nyt päätin, että voisin tehdä sen ehkä jopa loppuun. Pian huomasin, että istuin sen kanssa kun kello oli yksitoista, kello tuli kaksitoista, kohta olen valmis... kello tuli yksi.. sain sen näihin aikoihin valmiiksi ja aloin väsäämään kukkaa siihen ja loppu päivän pompin valmis hattu päässä ja kävin vähän väliä peilin edessä ihastelemassa luomustani. 

Siinä meni sitten ohi suun myös Flow tunti jonne olin ollut aikeissa mennä. No, olin lähdössäkin, mutta tavaraa oli liikaa, joten päätin lähteä pelkästään akvarellikurssille, jossa olen nyt käynnyt... 3 kertaa? Siellä sitten maalailtiin kukkia ja päivän päätteeksi kävin rohmuamassa opettajan kanssa kansalaisopiston omenapuun. Jos minä en niitä syö, niin kuka sitten? Eli jos näit hassuhattuisen pyöräilijän ja toisen naisautoilijan poimimassa omenoita kansalaisopiston pihalla, niin se olin minä. 

Koska olen kiireinen ja laiska, en tällä kertaa jaksa laittaa kuvia uusista löydöistä ja luomuksista. Kävin viime lauantaina tosiaan uudessa pelastusarmejan kirppiksellä ja löysin sieltä oranssin kellohameen, skottiruutu "kiltin" jota pitää viellä vähän fiksata ja aivan ihanan viininpunaisen pitsi topin. Niistä kuvia joskus. 

Nyt käyn opinäytetyön kimppuun, ennen kuin lähden tästä nukkumaan. Pari omenaa vielä voisi haukata.