Osallistuin tuossa syksyn alussa niin akvarelli kuin ompelu tunneille. Ompelu tunneilla olen käyny jokaisessa paitsi ny kahdessa viimeisessä. Eilinen perutettiin ja sitä edeltävänä en vain kerinnyt kun taistelin opinäytetyöni kanssa. Akvarelli tunteja olen jostain syystä jättänyt vähän useamman välistä ja nyt painiskelen, että jaksaisiko sitä mennä. Tunteja on tänä vuona enää pari jäljellä ja kai sitä pitäisi jaksaa mennä, mutta kun vaa nii paljo laiskottaa..

Olen sitten koettanut perustella, että jos siivoaisin, koska poikaystäväni on tulossa tänne huomenna, mutta olenhan sentään tunneista maksanut ja ei täällä niiin kauhean sekaista ole, ettäkö siihen koko iltaa menisi.

Innostuin myös kutomaan resoria eiliseen takkiin, jonka napit vaihdoin. Hihat ovat himpunverran liian lyhyet joten päätin jatkaa niitä hieman. Koulussa takista tykättiin ja nappeja kehuttiin, kuin myös taikatempustani saada takki istuvaksi.

Tänää tuli myös kuntoPlussan sykemittari ja sitä olisi kiva päästä kokeilemaan, mutta loppu tulos oli, että tässä pöydän äärellä sitä vähän aikaa jaksoin ihmetellä. Tallentelin hieman mittoja ja painoja siihen ja sitten harmistuin kun en oikein vielä osaa käyttää sitä.

Niin mutta se akvarelli tunti. Pitäisihän sinne mennä, mutta kun.. Opinäytetyö veti aika knaatiksi ja jokuhan sanoo, että isosta stressistä kestää pari viikkoa toipua. Noh.. täytyy myöntää, että sänky houkuttelee aika hyvin. Olen ollut erityisen väsynyt tällä viikolla.

Taas on monen monta projektia kesken ja kaikkia haluaisi tehdä yhtä aikaa, mutta kun kädet ei riitä. Koulussa melkein sain valmiiksi resorin yhteen hihaan, mutta kyllä sitä saa vielä vähän jatkaa tänään. Ihmiselle joka on vannoutunut ettei ikinä tule kutomaan, olen tyytyväinen, että olen saanut aika paljon aikaiseksi. Vaikka olen täysin koukuttunut virkkaamiseen niin alkaa tuo kutominenkin hieman tuntua kivalta ja mietin tänään jo, että olisi kiva tehdä lapaset ja iso huivi. Maybe in someday? 

Olen laiska enkä jaksa iskeä kuvia tänne, mutta ehkä joku toinen päivä. Jos tästä sitten valmistautuu sinne akvarelli tunnille. Saan kuitenkin noottia siitä, että käytän lasipurkkeja. Anteeksi vanhoillisuuteni, mutta ne ovat vaan niin kauniita. En omista oikeaa paperia ja sitäkin pitäisi käydä ostamassa. Toisaalta se tuntuu hieman turhalta kun on enää pari kertaa jäljellä. Tosin se voisi auttaa intoon tehdä kotoja jotain. Tänään ei vaan kerkeä enää paperia ostamaan.. Huoh... Pitäisi olla 300 grammasta ja minulla on vain 250. Ei uskoisi, että se 50 grammaa tekee siinä niin paljon, mutta kyllä sen sitten huomaa kun ottaa sitä oikeaa paperia ja työstää siihen. 

Hehee! Jäätelöauton tunnusmusiikki kuuluu ulkona ja minulla on kylmä jopa sisällä. Pitäisi tiskata.. Huoh..